31 Aralık 2013 Salı

31. GÜN / GİDERAYAK İÇİMDE KALMASIN...

Fotoğraf: Gün 31. Konumuz yeni yıl. Yeni yıldan beklentileriniz, yeni yıl kararlarınız ya da aklınıza ne gelirse…

2013 ün gitmesine saatler kala ele alıyorum içimde tüm yıl biriktirdiklerimi. Korkmayın kısa ve özet yazacağımdan emin olabilirsiniz.

2013 yılı seni hiç sevmedim ben, senin bir önceki seneni de sevmemiştim zaten. (süt oğlan
gibi oldu ama öyle doğruya doğru) Benim için senin silinip gitmen bana bir şey ifade etmeyecek emin ol. Hiç mi iyi günüm olmadı senin için dersen evet oldu. Hem de sana rağmen oldu. Bana kattığın tek değer daha güçlü olmam gerektiği bilinci oldu mesela. Her şeye ve herkese karşı ayakta, dimdik, güçlü, kendine güvenen, yarınlarına umut ve sevgi ile bakan biri olmam gerektiğini giderayak sana göstermem gerekti. Geldiğin ilk gün sevdiklerimle beraberdim. Tıpkı bir çocuk gibi şen ve mutlu karşıladım seni. Giderken de öyle olacağım inşallah ama seni uğurladığım için değil. Sevdiklerimle birlikte olacağım için. Teşekkür etmek istiyorum ama sana değil. Zor ve çaresiz kaldığım anlarda bana maddi, manevi destek olan eşsiz dostlarıma teşekkür ediyorum. Bana umut aşılayan, güç veren o iyi ki hayatımda yer almış değerli insanlara sonsuz teşekkür ediyorum. Ama sana değil. İster kız, ister küs zaten gidiyorsun bari içimde birikmişleri de al götür.

Ve 2014! Gelmene saatler kala sana da söyleyecek sözlerim var. Baştan söylemedi deme sakın. 2013 gibi yapacaksan eğer sana da söyleyeceklerim aynen bunlar olacaktır. Yok, ben farklı olacağım diyorsan gel başımın üstünde yerin var. Ama lütfen gelirken yanında benim istediklerimi de getir. İstemediklerimi zaten 2013 fazlasıyla getirmişti. Seni zor bir dünya, zor bir insanlık bekliyor. Bir göz için hepimizin gözlerini çıkaranları sakın unutma. İçimizde var olan o kutsal ışığı sırf kendi çıkarları için sinsice kullananları, insan görünüp şeytanca planlar yapanları, dili, dini, ırkı, cinsiyeti, yaşı ne olursa olsun lanetliyorum sonsuza kadar. Gelirken bir de yanında mutlaka vicdan ve insanlık getirmeyi sakın unutma. Senden önceki son birkaç yılda tüm dünyada köküne kibrit suyu döktüler çünkü. Yaşlı dünyanın da senden istediği bu emin ol ki…

Ben dünyadaki milyarlarca insandan sadece biriyim. Benim düşüncelerimde olan binlerce insanın var olduğuna inanabilirsin.

Bu yılın son yazısını da yazarak #blogfırtınası nı gün eksikleriyle de olsa bitiriyorum. Ben diyeceğimi dedim. Şimdi sıra sende 2014. Gözün yiyorsa buyur bekliyoruz bu akşam soframıza gelebilirsin. Yok yemedi dersen biz senin gelişin yerine Zehra’cığımın doğum gününü kutluyor olacağız bilgin olsun.


Güçlü, sevgi dolu, umut dolu, sağlıklı ve bôl paralı günler dileyenlerin olsun. :D 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder