30 Aralık 2013 Pazartesi

30. GÜN / MEKTUP SECRET YANİ!


Sevgili İlhami,

Bilirsin seni çok severim. Sen benim en iyi, en yakın, en güzel, en tatlı, en akıllı, en büyük, en şahane, en mükemmel dostumsun. Bak yalanım varsa ne olayım? Seni göremedim mi
özlüyorum. Her gün bize gel. Evimiz müsait olmasa bile ben senin için müsait kılarım. İstediğin saatte de gelebilirsin bak sınırlama yok yani. Başımın üstünde yerin var bunu bil.
Sevgili ilhami, dostum, kıymetli şahsiyet, bilirsin ben biraz fazla daldan dala gezmeyi severim. Biraz okur, biraz yazar, biraz da üretkenim, bazı şirineler çatlak olduğumdan da bahseder. Gördüğümü yapmak isteyen bir açgözlülüğüm de var saklamamak lazım. Ama her gördüğümü yapmanın anlamsız olduğunu da iyi bilirim. Bu yüzden yapabileceklerimden çok yapmak istediklerime sınır getirdim. Acizane ellerimle yaptığım tasarımlarımda ve geceleri geç saatlerde yazdığım bu yazılarımda senden ufak tefek torpiller istiyorum. Bak herkes birilerine torpil yapıyor, sen de bana yapsan diyorum.

İlhami’ciğim, cancağızım, iki gözüm misafir ol gel bana börekler açayım ben sana. Gülüyorsun biliyorum sen kimmm yufka açmak kim diyorsun ama inan ki mahallede incecik yufkaları olan bir yer var oradan alıp şahane börekler yapıyorum. Tamam pek de şahane olmuyor belki ama vaktim olsa şahane olacağı kesin. Akşam işten dönünce acele yapılan ancak böyle oluyor ne yapayım. En son yaptığımı acele ile fırına gönderdiğimde üstüne hiçbir şey sürmediğimi piştikten sonra farkettim mesela bu da ilginç bir deneyim oldu hepimiz için. Orada da devreye girebilirsin, beni yönlendirebilirsin. Serbestsin yani hiç alınmam, darılmam.

Bak yeni bir şey daha yapıyorum kısmetse. Şimdi söylemeyeyim buradan. Gerçekleşince açık açık ilan ederim. Sana büyük iş düşüyor bu planda. Beni yalnız bırakmazsın değil mi? Rüşvet falan istiyorsan ben öyle alangirli, dollangirli işlerden anlamam. Sen görebileceğim bir yere boş bi ayakkabı kutusu bırak ben içini evdeki ıvır zıvırlarımla, olmadı kestiğim keçe kırpıkları ile hemen doldururum.

Çok çok öpüyorum seni. Ne zaman, nerede olursam olayım mutlaka uğra, ara, mms, sms, e-posta, tweet gönderebilirsin. Tüm adreslerim sende mevcut. Kendine ve bana iyi bak. 2014  senin ve benim yılımız olsun ne dersin?


Sevgiler Mine…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder