15 Aralık 2014 Pazartesi

DÜNDEN SONRA YARINDAN ÖNCE DOĞUM GÜNÜM...


İlk blog açma kararımı tamamenatıyorum.com’un geçen yıl yapmış olduğu blog fırtınası ile karar vermiştim. Fırtınaya gönüllü katılarak elimden geldiği kadar yazıp kendimce tamamladım etkinliği. Sonra da bloğuma yazmaya devam ettim. 

Henüz çok çiçeği burnunda blogger iken 2 kez Bumerang’ın etkinliğine katılma fırsatı yakaladım. Güzel ve çok özel bir deneyim oldu bu etkinlikler. Başka blog yazarları ile tanıştım. Blog arkadaşlıkları kurdum. Bumerang’ın katıldığım etkinlikleri benim için gerçekten bulunmaz hazine değerindeydi. İlki yazar Ahmet Ümit ile söyleşi, diğeri  AliPoyrazoğlu ile FarkYaratan Birey etkinliğiydi. 

İyi ki blog açmışım diyorum şimdi. İçimden geldiği gibi, kelimelerin akışı doğrultusunda yazıyorum yazdıklarımı. Fazla iddalı değilim ve bloğum konusunda bir sürü eksiğimin olduğunun da farkındayım. Kesinlikle bir yazar değilim ama anladığınız üzere yazmayı okumak kadar seviyorum. Her hafta düzenli yazamasam bile içimden geldiği gibi yazıp istediğim gibi paylaşabiliyorum. 

Zaman zaman yazmakta zorlanıyorum her blog yazarının zorlandığı gibi. Böyle durumlarda panik olmadan tekrar yazana kadar bekliyorum. Yazdıklarım her ne kadar kendim için olsa da okumak için bloğumu ziyaret edenlere de okumaya değer şeyler yazmaya çalışıyorum. 

Bu kadar blog varken, bu kadar blog yazarı varken benim yazılarımı, bloğumu takibe alıp okumak isteyen sevgili okurlara çok teşekkür ediyorum. Yorumlarınızla, beğenilerinizle 1 yılımızı geride bıraktık. Tam 1 yıl önce açtığım bloğumun doğum günü  Aralık ayı.. Doğum günümde de beni yalnız bırakmadığınız için hepinize çok ama çok teşekkür ediyorum. 

Aklımın yettiğince, dilimin döndüğünce  yazacağım sanırım. 


Kısacası çekeceğiniz var benden şimdiden demedi demeyin... :)))) Sevgi ve muhabbetle... 


Kahve bahane sizlerle sohbet şahane ;) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder