14 Ocak 2015 Çarşamba

BİLİYOR MUSUN?



Oysa ben sana hayatı benimle yaşa demiştim,
Elimi tut bırakma demiştim,
Ben ki bereketli topraklarımda 
Her mevsim mis kokulu 
Yediveren gülleri açardım,
Tadını hiç bilmediğin, bilmek istemediğin,
Cennet meyvelerim vardı dallarımda benim.
Billur ırmaklarım vardı içimde akan 
Çamura döndürdüğün...

Oysa sen şimdi bana,
Hayatı seninle yaşamak istiyorum diyorsun.
Elimi tut bırakma diyorsun.
Çölleşmiş topraklarımda 
Artık açmayacak güllerimi kokluyorsun.
Kurumuş dallarımda bir daha hiç büyümeyecek 
Cennet meyvelerime el uzatıyorsun.
Ve soyunup tüm kirlerinden 
Çamurlu sularımda yıkanmak istiyorsun

Soruyorum sana farkında mısın?
Bana ne yaptığını biliyor musun?


                                                      http://www.goktepeliler.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder