29 Temmuz 2015 Çarşamba

B.A.H.A.N.E. Burda çok...

Ne çok zaman geçmiş son yazımın üzerinden. Yarım kalan yazılarım boyunlarını bükmüşler. Parmaklar? Onlar da kireçlenmeyle meşgul olmaya başlamışlar. Kısacası işlemeyen demir misali paslanma başlamış.

Niye bu kadar sürdü derseniz bahaneden bol ne var. Başta işim artık bilgisayar başında değil, el parmaklarımda başlayan uyuşma ve ağrıların sebebi karpal tünel değil boyundaki pek sevgili 2 tontiş fıtıkmış meğer.. Yetti mi? Yok yetmedi. Son işimin mirası hatırlarsanız bundan önceki son işimde tansiyon tavan durumlarındaydım. İşte o işimin bana mirası sağ göz retinamın yırtılması ve retina altına sıvı sızıntısı. Görmede bir miktar kayıp ve bozulma. Tedavim hala sürüyor. Hatta o sıralarda sinirden gece uykumda dişimi sıkmışım dişimi kırdım onun tedavisi bitti çok şükür.  Bir de yıllardır bir şekilde idare ettiğim bel fıtığım geçen ay ilk kez bir atak yaptı.10 günlük bir sıkıntı yaşadım. Çok pis bir olaymış meğer. Çekenlere Allah şifa versin. Parmaklardaki kireçlenme ise malesef genetik olarak yaşanacak bir süreçin başlangıcı imiş. Tedavisi düzenli egzersiz. Yapıyoruz artık çare yok. Biraz erken başladı ama yapacak birşey yok. Eeee son olarak bilgisayarımın touchpad i yazarken beni çılgına çevirmesiydi. Ya satırlar arasında atlamalar yaparak yazıyı mahvediyordu ya da yazdıklarımı küt diye silip yok ediyordu. Aşırı hassas ve hızlı. Üstelik kontrolsüz bir hız. Kapat gitsin diyeceksiniz haklı olarak ama kapatamıyoruz ki. Ne yapsak kaldıramıyoruz kilitlenmiş. Oğluma yalvar yakar format attırdım sonunda. Yeniden kurulum yaptı. Aaaa o da ne herşey düzeldi. Ama ille başında boza pişirmek gerekiyormuş meğer.

-Tamam anne, yaparım anne, yarın yaparım anne, hafta sonu yaparım anne, yedeklerini al anne, sen de al baba, uyudum anne, yaptım anne, öffff anne, bi bitmedin anne, ay anne! Oldu mu? Tamam mı? Uzun süre gelme lütfen anne!,..

Bilgisayar mühendisliği okuyan oğlum, yazılımcı oğlum çoooook teşekkürler. Eline sağlık ne diyim başka. :)

https://kidim2013.files.wordpress.com/2013/12/bahane-247x300.jpg


İşte size bir sürü bahane. Neyse, artık bahanelerin ardına sığınmadan yazımı tamamlayayım ben en iyisi.

Hem havaların sıcaklığı tavan yapmışken hem de ülkenin havasının tavan yaptığı şu günlerde serin, sakin ve huzurlu günlerin biran önce gelmesini diliyorum.

Sevgi ve esenlik dilekleri ile bu seferlik böyle oldu diyorum. Daha güzellerinde buluşmak ümidiyle...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder