11 Şubat 2015 Çarşamba

DİLEDİĞİMCE...


Ne fırtınalar atlattım ben, ne boranlar
Kaç kez kırıldı yelken direğim.
Yine sardım sarmaladım
Çektim yelkenimi rüzgarlara karşı.
Kimi zaman boyumu aştı da dalgalar
Yılmadım...
Güvenli limanlara ulaşmaya çalıştım.
Umudum hep sevgi oldu.
Meğer ne çok açmışım sevgiye
Hep sevdim de hissedememişim sevildiğimi dilediğimce...

Martılarla arkadaşlık yaptım,
Ekmeğimi, aşımı paylaştım.
Mavinin en koyusunda yıkandım
Mehtaplı gecelerde hülyalara daldım.
Yalan şarkılar söyledim,
Yalan şiirler yazdım da
Gerçeğini içtim yudum yudum...

Kara bulutlar, kapkara geceden karasınız,
Ardınıza almışsınız da güneşi
Boğmak ister gibisiniz beni...
Oysa ben,
Çoktan koparıp da kanatlarımı
Bıraktım güvenli ellere emanet.
Artık uçmak değil yüzmek istiyorum.
Ulaşıp sakin bir limana
Huzurla yaşlanmak istiyorum...



(minelse 2015)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder